Times.ro si povestea povestilor

May 16th, 2009 by iskander

M-am obisnuit sa vad pe Alpinet.org reclame catre Times.ro. Ei se prezinta (nu pe situl lor, unde nu gasesti nici o informatie despre cine este in spatele sitului, ci doar un formular sec de contact) prin directoarele unde sunt inscrisi in felul urmator:

raman amplifierTimes.ro este revista online de stiri cu personalitate. Este dedicata celor ce vor sa fie la curent cu tot ce se intampla in economie, politica si social. Dar care prefera sa primeasca stirile comentate cu mult umor.

Reclamele lor erau, pana nu demult, destul de stereotipe in incercarea disperata de a atrage un click prin titluri foarte ciudate. Daca iti furau un click, vedeai de fapt un pamflet cam tras de par ori un interviu fals si iti ziceai: “m-au fentat sau dau click desi nu ma intereseaza nimic de aici? m-au fentat!” :) Prin urmare ii vedeam ca un mecanism bun de sanitizare a retelelor de publicitate (si astea exagerat de triste) de la noi: te lecuiesti fain frumos de a da click pe bannere, indiferent cat de mari le fac unii. Sau chiar si mai mari. Si mai mari! Doamne feri sa imbunatatim sistemul, sa gandim, sa ne jucam de-a targetarea, aia e complicat…

Apoi stimati redactori si investitori de la Times.ro, daca Pulometrul si Bankpula si toate porcariile din aceasta serie, porcarii nascute din mintea creativilor vostri “talentati” contin umor, cred ca ar trebui sa va redefiniti notiunea de umor. Asta lansand la o parte faptul ca bancnotele din Botswana circulau pe email acum… 10 ani si deci in cel mai fericit caz am putea clasa “ideea” asta la “glume mitocanesti si rasuflate”?

Mai simpatic este ca v-ati bagat “Bankpula” (vezi stanga sus pe banner) si in alte situri, care au nefericitul noroc de a se afla in retelele care servesc aceste bannere penibile. Ok, o fi si asta o forma de publicitate nu zic nu, dar arata cat de jos se poate ajunge in internetul romanesc. In orice caz, va urez succes la Internetics, sigur puteti castiga categoria de “cel mai bun banner” si sa luati un premiu de la IAB ceva pentru “succese in comunicarea online” :) La urma urmei, tot ce conteaza este cate clickuri luati, nu?

6 Responses to “Times.ro si povestea povestilor”

  1. Vlad Says:

    Nu sunt singurii pe piata!!!
    Dobrovolschi de la Radio Guerilla are si el un site oarecum asemanator: http://www.zdob.ro/ dar care parca e mai cinstit… oricum eu nu ma aflu in publicul lor tinta :)

    Vlad

  2. iskander Says:

    Lasa ca asta e cu trustu dupa el, daca se implica si trustu, urca situl pan’la cer!

  3. Filip Says:

    Sediul nostru e la Casa Scanteii, iar in spatele site-ului se afla nimeni altul decat Dinu Patriciu. Vezi, n-avem nimic de ascuns. Cat despre efortul nostru “pulometric”, se aseamana efortului tau de a ne cauta pe directoare.

  4. iskander Says:

    Filip, adica e inutil? :)

  5. al mic Says:

    :)

  6. newdada Says:

    @Times.ro – care scrie pe twitter e doar un fucker misogin!
    http://www.youtube.com/watch?v=VkOe_fc3I14

Leave a Reply